دانلود کتاب از هیچ تا صادرات: صد درس برای کسی که “فکر” می‌کند چیزی می‌داند نوشته استاد نظام پرور ۲۰۲۴

مقدمه:

بذار همون اول راستش رو بگم: اگه تا اینجا اومدی چون فکر کردی صادرات یه راه ساده و سریع برای پولدار شدنه، باید همین الآن کتاب رو ببندی، بند کفشت رو ببندی، و برگردی به همون زندگی نرمالت، چون این کتاب قراره تو رو با صد مرحله‌ای آشنا کنه که مثل سیلی‌های محکم واقعیت به صورتت می‌خوره.

ما توی دنیایی زندگی می‌کنیم که همه دنبال راه‌های میان‌بر و ترفندهای دو روزه برای موفقیتن. همه دوست دارن یه‌شبه از یه آدم معمولی توی شهرشون، تبدیل به یه تاجر جهانی بشن. ولی حقیقت اینه که صادرات، مثل یه چاه عمیقه که قبل از رسیدن به طلا، قراره حسابی خاک بخوری. این کتاب برای اونایی نوشته شده که می‌دونن برای رسیدن به موفقیت، باید از هر پستی و بلندی، هر شکست و اشتباهی عبور کنن.

اینجا صد راهکار رو برات آماده کردم، ولی نه به شکل یه سری دستورالعمل‌های فانتزی و رویایی که توی کتاب‌های “چطور میلیاردر شویم” می‌خونی. این صد راهکار، واقعیت‌های تلخ، دردناک و گاهی خنده‌داریه که هر تاجر موفقی توی مسیر خودش تجربه کرده. این کتاب بهت یاد نمی‌ده چطور همه چیز رو درست انجام بدی؛ در واقع، بیشتر بهت یاد می‌ده که چطور جلوی همه اشتباهات احتمالی رو بگیری و کمتر خنگ بازی دربیاری.

پس اگه آماده‌ای که از توهمات و خیال‌پردازی‌های راحت فاصله بگیری، اگه حاضری با افتادن و دوباره بلند شدن کنار بیای، و اگه واقعاً می‌خوای بفهمی صادرات یعنی چی، این کتاب دقیقاً همون نقشه‌ایه که بهش نیاز داری.

البته یه هشدار: بعد از خوندن این کتاب، دیگه هیچ بهونه‌ای برای شکست‌هات نخواهی داشت. پس بسم‌الله، شروع کن؛ ولی بدون که سفر تو به دنیای تجارت بین‌المللی از همین صفحه اول شروع می‌شه، و هیچ راه برگشتی نداره!

فایل کتاب را از اینجا دانلود کنید(این کتاب خیلی سختگیرانه نوشته شده است اگر حوصله این مدل ادبیات ندارید بهتر این کتاب نخوانید!)کتاب از هیچ تا صادرات

سایر کتاب ها:

دانلود کتاب توسعه و صادرات استاد نظام پرور انتشار ۲۰۱۷

 

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کتاب از هیچ تا صادرات: صد درس برای کسی که “فکر” می‌کند چیزی می‌داند نوشته استاد نظام پرور ۲۰۲۴»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *